25 Aralık 2015 Cuma

Winter White







Herkese Merhaba,
Sizlerinde öyle mi bilmiyorum ama kış denildiğinde benim aklıma ilk gelen şeyler; kar ve yeni yıl.Her yerin beyaza büründüğü, sokakların, caddelerin ışıl ışıl olduğu bir mevsim kış mevsimi.








Çoğumuz kış mevsiminde genelde koyu renkler giymeyi tercih ederiz.Ben düşünülenin aksine bugün beyazlara büründüm. Kombinimi azıcık renklendirmek adına koyu renk rujları çok tercih etmesemde bu kombinimde rujum ve çantamda bordo rengi tercih ederek yeni yıl ruhuna ufak bir dokunuş yapmak istedim. Tabi ki üzerimde bana teyzemden hatıra kalan vintage bir parça var.Kombinim nasıl olursa olsun vintage bir parça üzerimde olduğunda sanki tam oluyormuş gibi hissediyorum..
Şimdiden herkese barış dolu, sağlıklı, çok mutlu, çok aşklı, bereketli bir yil diliyorum.Kalbinizden geçirdiğiniz tüm güzellikler gerçek olsun. Mutlu yıllar..









Palto/Coat - Koton
Üst/Top - Mango
Etek/Skirt - NgStyle
Kemer/Belt - Salvatore Ferragamo
Çanta/Bag - Vintage
Çizme/Boot - Nine West
Yüzük/Ring - Tasarım
Gözlük/Sunglasses - Fide Boutique(instagram)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder