9 Aralık 2015 Çarşamba

Palto zamani





Kış geldiyse en kalınından paltoları çıkarma zamanı geldi demektir.. Paltolar kış boyunca en çok kullandığımız parçalardan biri..
Benim bugünki tercihim oversize, her renkle, her kıyafetle kombinleyebildiğim annecigimin diktigi bu paltodan yana oldu..El emeğiyle yapılan herşey benim için çok kıymetli birde annem yapmışsa herşeyden kıymetli..








Pek kıymetli paltomla, annemin dolabından çaldığım çantamla, ara sezonda aldığım kalın topuklu ayakkabımın icine çorap giyerek kombinledim hem ayaklarım sıcacık oldu hemde çok severek aldığım ve giyme fırsatı bulamadığım ayakkabımı giymiş oldum.Kim demiş kışın açık ayakkabı giyilmez diye!! 
Instagram hesabında gördüğüm ve gördüğüm anda bayıldığım kurt kolyemlede kombinime renk katmak istedim.Ben çok sevdim ya siz ?


Palto - Annem dikti (kalıbı burda dergisinde)
Bluz - Özel dikim
Kot pantolon- Mavi jeans
Kolye - Thewitchatthebeach
Ayakkabi - Zara
Çanta - Chanel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder