2 Aralık 2015 Çarşamba

Goodbye Autumn



Sonbaharı geride bırakıp kışa merhaba dedigimiz şu günlerde benden mutlusu, umutlusu yok sanırım.Zor bir sonbahardı benim için ..Küçükken babası hacca gittiğinde 12 gün serumla yaşayan ve babası döndüğünde hiç bir şeyi kalmayan bir kız çocuğuydum ben. Ona aşk dedim. Koşulsuz sevgiyi, iyi niyeti, merhameti, sevmeyi ve Beşiktaş sevgisini ondan öğrendim.Bir aydır aşk hastanedeydi.Kalp dediler, kanser dediler, ameliyat dediler, hersey olabilir dediler, dediler de dediler.. Çok şükür bin şükür ki birçoğunuzun da duasıyla Aşk artık evde, hala ufak tefek tahliller yapılıyor olsada ben bu kıştan çok umutluyum inanıyorumki hersey çok güzel olacak ve ben yüzümde kocaman gülümsemem yanımda sevdiklerimle karşılayacağım güzel günleri..


Kombinime gelecek olursak bol olan herşeyi çok seviyorum.Temel felsefesi "rahat hisset" olan oversize kazağımla, piliseli eteğimle ve bağcıklı botlarımla bir anaokulu öğretmeni olarak tüm gün ögrencilerimle hoplayıp zıplayabilirim.Rahat ettigim kıyafetlerle kendimi özgür,güzel hissediyorum ve sevdiklerime sımsıkı sarılıyorum..










                      Kazak - Zara 
                        Etek - Zara
                      Çanta - Accessorize
                          Bot - Bershka
                      Çorap - Calzedonia
                     Bileklik - Hediye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder