9 Ocak 2016 Cumartesi

Hello 2016








Yeni yılın ilk yazısından herkese merhaba! Uzun yıllar sonra yeni yıla karla girmek sizce de çok güzel olmadı mi ? Yeni güne yeni yıla uyandığımızda her yer bembeyaz ve tertemizdi tıpkı masallardaki gibi.. Güneşli havayı görünce bende bugün ki kombinimi yeni yıl hediyesi ceketimi giyerek yapmak istedim. Benim için öyle güzel ve özel ki, özenle seçildiği o kadar belli ki gördüğüm anda bayıldım diyebilirim, zaten hediyeleri kim sevmez ki!








Ceketimle birlikte çok severek aldığım hem gece topuklularla hem de gündüz spor ayakkabılarımla kombinleyebildiğim tulumumu giydim ve her yerde indirimin olduğu şu günlerde uzun zamandır almayı istediğim ve sonunda bulabildiğim yüzüklerimi taktım. Kocaman şapkam ve en rahatından kalın topuklu botlarımı da kombinime dahil edince değmeyin keyfime hem
rahat hemde şık hissettim .. Ben çok sevdim ya siz ?






Ceket/Jacket - Hediye
Tulum/Jumpsuit - Zara
Şapka/ Hat - i am
Üst / Top - Mango
Gözlük/ Sunglasses - Tabe Kiyamet 
Bot/ Boot - Hotiç Yaya
Çanta/ Bag - Stella McCartney



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder