4 Ağustos 2015 Salı

Plaj çantamda neler var ?

4 Günlük Ören kaçamağında hem komşu kızı Buse'yi evlendirdik hem de denizin kumun ve güneşin tadını çıkarttık.Deniz buz gibi, bol tuzlu ve tertemizdi.Minik kaçamak için sizlere iki tane plaj kombini yaptım ve plaj çantamda neler vardı onları yazmak istedim.


Son zamanlarda çok daha fazla giymeyi tercih ettiğim mayom ve bikinim,
az yer kaplaması ve hemen kuruması sebebiyle peştamalim,
tek kat sürdüğümde bile istediğim rengi görebildiğim ve kalıcılığı uzun süren renkli Nars ojelerim ve gözlüklerim çantama ilk attıklarımdandı.


Başıma,belime ve boynuma doladığım desenli şallarım vazgeçilmezlerim.Bu şalları etek, elbise ve bluz olarak çok farklı şekillerde bağlayarak kullandım.


Çok ucuza aldığım bu şapkanın üzerine yapmış olduğum tacı taktım ve çok severek kullandım.


Güneşten korunmak ve sağlıklı bronzluk için olmazsa olmazlarım güneş kremlerim.


 Yüzüm için yüksek korumalı kremleri tercih ederken, bacaklarım için Eda Taşpınar yoğun bronzlaştırıcı yağını kullandım.
Benim plaj çantamdakiler bunlar sizin plaj çantanızda benimkilerden farklı neler var ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder