23 Temmuz 2015 Perşembe

Ben mutlu ayaklarım mutlu




Bundan iki yıl öncesine kadar terlik yada sandaletleri sadece deniz kenarında giymeyi tercih ederdim.Son iki yıldır ne değişti bilmiyorum ama yaz mevsiminin gelmesi ve tatilimin başlamasıyla birlikte benim vazgeçilmezlerim arasında oldular.Bütün bir kış giydiğimiz kapalı ayakkabılardan kurtulup en rahat terliklerle (ki bu benim için Birkenstock) yada son zamanlarda her mağazada fazlaca gördüğümüz sandaletlerle ayaklarıma özgürlük hakkı verdim.
Uçuşan elbisemi ve Birkenstock terliklerimi giymişsem birde elimde kahvem varsa, değmeyin keyfime..
Ben mutlu ayaklarım mutlu :)





Elbise - Perşembe Pazarı
Terlik - Birkenstock
Çanta - I am


1 yorum:

  1. Merhaba :) bende blog yazıyorum daha çok ama çok yeniyim bloguma beklerim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil