24 Şubat 2016 Çarşamba

Bir düğüm mutluluk



Bazen başınıza taktığınız bir eşarp,bazen giydiğiniz turuncu bir çorap ,  yada gömleğinize attığınız bir düğüm iyi hissettirir ya işte öyle bir şey benimkisi..




Uzun zamandır bazı nedenlerden dolayı blog yazılarıma ara vermek durumunda kalmıştım, bugün bu yazıyı yazarken ne kadar iyi hissettiğimi bunun bana ne kadar iyi geldiğini bir kere daha farkettim.
Bu kombini yaparken giydiğim turuncu çorabın rengi ruhuma yansıdı sanki, bir dügüm atarak bağladığım eşarbım bana eski Türk Filmleri'ndeki "baci kalfa" lari hatırlatsada aynaya baktığımda  gördüğüm halimi çok sevdim hem iyi hem de şık hissettirdi. Bence ne yaparsanız yapın nasıl hissettiğinizi önemseyin başkalarının nasıl düşündüğünü değil..Bu ister bir blog yazısı olsun ister giydiğiniz turuncu bir çorap ister kıyafetlerinize attığınız bir düğüm..Sizi mutlu etmesi, kendinizi iyi hissettirmesi herşeyden önemli.. Bir dahaki yazıya kadar herkese mutlu günler dilerim 🙏










Üst - Etro
Etek - Ng style
Eşarp - Vakko 
Çanta - Accessorize
Çorap - sokaktaki 3 tanesi 1tl tezgahindan 
Gözlük - Vintage (instagram- fideboutique)


 Fotograflar için Selmin Bilgin'e teşekkür ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder