27 Haziran 2015 Cumartesi

Ahsen Çiçek Açti

Mezuniyetler, düğünler, nişanlar vs yaklaştığında hepimizin ortak derdidir; 'şimdi ben ne giyeceğim!!'. İnternetten araştırmalar yapılır, mağazalar dolaşılır, dolaplar karıştırılır ve genelde sonuç hep aynıdır; 'İstediğim gibi birşey yok !!'. İçimize sinen bütçemize uymaz , bütçemize uyan içimize sinmez çoğu zaman..

Geçtiğimiz ay kuzenimin nişanı olduğunu öğrendiğimde işte ben de tam bu ruh hali içerisindeydim.Kolları sıvadım ve araştırmalara başladım. İnstagram'da çok severek takip ettiğim 'signature0211' adlı hesapta gördüğüm Marchesa Spring/Summer 2015 tasarımı etek ve bluza bayıldım.


Bu eteğe benzer bir eteği daha önce annem benim için dikmişti, eğer buna yakın bir kumaş bulabilirsek çiçekli bluzu da dikecekti.İlk işim kumaşçıları gezmek oldu. Gittiğim birçok kumaşcı (Derviş Bağzıbağlı, Erler Kumas..vs) yeni sezon bir elbise olduğu için henüz kumaşların ellerine ulaşmadığını söylediler ve beni Eminönü'ndeki kumaşçılara yönlendirdiler. Eminönü’ne gittiğim zaman Sultanhamam’da bulanan İnci Dantel'de aradığım danteli buldum. Sadece üzerinde küçük oynamalar yaparak istediğim gibi bir bluza sahip olabilecektim.



Kumaşı aldıktan sonra anneciğim bluzu dikti ve üzerindeki tüm yaprakları kumaş boyası ile yeşile boyadı.


Sonrasında almiş olduğumuz bir bahar dalı üzerindeki çiçekleri tek tek üzerine yapıştırdı.


Bluzum tam istediğim gibi olmuştu. Güzide&Fatih'in nişanında istediğim gibi bir kıyafet giymenin vermiş olduğu keyifle, tabi bir de Arnavut kızı olarak sahneden inmedim diyebilirm :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder